Hem decidit que el nostre
grup partirà d’un context d’aula, és a dir, les tortugues estaran a l’aula amb
els infants. Aleshores, la nostra observació serà fora del seu medi. Per aquest
motiu, tindrem les tortugues fora del seu hàbitat i les estudiarem a partir d’
un hipotètic cas.
Aleshores, aquest cas hipotètic serà la conversa de dos infants que es troben jugant el joc de Àguiles i Tortugues. Aquest joc consisteix a caçar les tortugues i per a salvar-te has d'estar panxa amunt (per la closca de la tortuga). En un moment del joc l'infant que fa de tortuga es pregunta: Per què les tortugues utilitzen la closca per protegir-se?
A partir d'aquesta pregunta nosaltres partirem de la nostra observació, com si fóssim uns mestres d'una escola, i desitgem observar i estudiar les tortugues d'una manera directa i col·lectiva.
Aleshores, aquest cas hipotètic serà la conversa de dos infants que es troben jugant el joc de Àguiles i Tortugues. Aquest joc consisteix a caçar les tortugues i per a salvar-te has d'estar panxa amunt (per la closca de la tortuga). En un moment del joc l'infant que fa de tortuga es pregunta: Per què les tortugues utilitzen la closca per protegir-se?
A partir d'aquesta pregunta nosaltres partirem de la nostra observació, com si fóssim uns mestres d'una escola, i desitgem observar i estudiar les tortugues d'una manera directa i col·lectiva.
No hay comentarios:
Publicar un comentario